9.7.2012

yesterday

Joo kyllähän mä arvasin että tässä käy näin. Uppouduin vaan juttelemaan turhuuksia facebookissa ja toljottamaan how i met your motheria niin ettei postauksen väsääminen vaan enää huvittanut. 

No nyt kuitenki tää "luvattu" eilinen päivä

 Jouduin kömpimään jo seitsemän aikaan ylös, laittamaan itteni ihmisen näköseks ja raahattuu itteni st1 pihalle yheksäks. Siitä sit lähdettii isosten ja nuoriso-ohjaajan kans kohti Alastaron kirkkoo, missä sit oli noitten riparilaisten konfirmaatio. Jumalanpalvelus meniki si äkkiä ja pian kaikki lähtiki  omiin juhliinsa ja ainaki mulle tuli kauhee möksmöks olo ku hokasin ettei mulla ookkaa rippijuhlia. Oli kans jotenki surullista nähdä tota ryhmää vikan kerran ja tuntu et me isoset oltii ainoot ketkä hokas sen, ku muilla näytti vaa olevan juhlat mielessä. 
Kun sit tulin kotii joskus vähän ennen yhtä alko mun jalka särkemään ihan helvetisti. Se varmaanki johtu siitä ku menin siellä kirkossa ilman keppejä. No ei muutaku särkylääkettä entistä enemmän naamaan ja nukkumaan. Toi sama toistu ton jälkeen vielä kaks kertaa eli tuli sit oikee kolmet päikkärit nukuttua, hups. 
No mut sit ilta meni ahmien vohveleita ja kattellen how i met your motheria (kuka on muuten saanu päähänsä suomentaa sen ensisilmäyksellä?). Pitäs ehkä vähän rajottaa tota possuilua, ku en kuitenkaa pääse pitkään aikaa mitää liikuntaa harrastaa. Ää hirveetä en tykkää yhtää :c

Mut joo ei tää postaus mikää ihmeellinen ollu päätin nyt vaa joskus tehä tämmösen et kerron vähä enemmän mitä oon tehny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti